Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Godziny otwarcia:

pon - pt     8.00 - 17.00

sob            8.00 - 13.00

Klient sklepu on-line ma prawo zwrócić zakupiony towar w internecie do sprzedawcy bez podawania powodu zwrotu w ciągu 10 dni od daty jego zakupu.

Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.).

Według art 7 ust 1 wyżej wymienionej ustawy „Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni”.


 Na stronie Federacji Konsumentów można znaleźć informację, że koszty odesłania towaru ponosi konsument.

Czego zwrócić nie można:
- przedmiotów zakupionych na licytacji,
- kart abonamentowych ,które zostały aktywowane
- nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu ich oryginalnego opakowania,
- produktów, które ulegają zepsuciu (np. artykuły spożywcze o krótkim terminie przydatności),
- prenumeraty prasy,
- produktu wykonanego na indywidualne zamówienie klienta.

Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia towaru:
- uszkodzonego przez klienta lub noszącego ślady używania,
- po upływie 10 dni od jego otrzymania przez klienta,
- wykonanego na zamówienie lub zmodyfikowanego wg wytycznych klienta,
- w przypadku, gdy paczka dostarczona przez listonosza lub kuriera jest w złym stanie.

Witryna stworzona na platformie